crazycutedream9

Alla inlägg den 4 november 2013

Av crazycutedream9 - 4 november 2013 21:24

Hej alla!

 

JA, jag lever ni behöver inte oroa er (inte för att jag tror att ni har gjort det heller da...)   

Jag vet att det var jätte jätte länge sen jag skrev på min blogg och jag är ledsen för det...    Men jag ska försöka börja skriva mer inlägg nu. Så hoppas jag att jag blir bättre på att skriva mer inlägg   .

Men idag var ju det första dagen i skolan för mig    Men jag har haft ett jätteroligt höstlov som tur är!   

Jag har som tur inte blivit sjuk   . Men jag börjar få lite ont i halsen som är otur   . Det var ju halloween i torsdags och det var roligt. Jag var utklädd som vamyr och jag fick massor med godis! Nam nam   . I morgon ska jag ha jumpa jag hoppas vi ska ha något roligt...   . Jag tycker inte jumpa är så roligt men ibland är det roligt, det bror på vad det är...    Det jag mest gillar är spökboll för det är roligt och jag är faktiskt bra på det   .

Nu ska jag gå och lägga mig!   

 

Kram eran Lillan   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej jag skriver om mina vardagar och om lite andra saker oxå. Jag har en dvärghamster och hon (det är en tjej asså) Ur gulig! ^w^ Hon heter Fiffi som ni kan se på min blogg ;) kolla gärna in min blogg och se om ni gillar den ^^ Skriv gärna kommentarer och

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

vad tyckerf ni jag ska göra lägga ut mer bilder eller nått annat här kommer alternativen
 Mer bilder
 mer inlägg
 mer text i inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

muche

hjärta

muspekare

style="position:absolute; top: 0px; right: 0px;" />

Ovido - Quiz & Flashcards