crazycutedream9

Alla inlägg under januari 2013

Av crazycutedream9 - 24 januari 2013 20:35

hej och nejjjjjjjjjj!!!!!!

nu har det hänt jag har inte skrivit ett inlägg på typ tvåhundra år!!! xc
Men jag måste börja skriva mer inlägg! Men jag har ju varit sjuk dom senaste dagarna... så det är faktist inte mitt fel! xc
men jag har inget mer att skriva om idag så

puss eran lillan ;)

Av crazycutedream9 - 12 januari 2013 11:08

Hej alla sötisar!!!!!!!!!!!!  


sry för att jag inte har gjort ett inlägg på typ två hundra år!!!!   ( Men jag skyller lite på lillan för det är hon som inte har orkat!) Men aja lillan kommer nog skriva lite mer inlägg om sig själv nu för hon har börjat i skolan och då får jag mest bara ligga i min bur men hon tar ju upp mig så klart men aja.... -.- Men på sport lovet 


tror jag det är så kommer nog jag in i bilden lite mer   Och sen på sommaren oxå för då kan jag vara ute och så. Men aja hoppas ni har haft det bra så här länge iallafall jag har haft det för det mesta...  


puss puss!  

//

Fiffi

 

Av crazycutedream9 - 4 januari 2013 15:17

Hej sötisar!  


Nyss satt jag och lillan och värmde oss framför brasan men nu sitter vi och skriver inlägg   Men aja jag var väldigt tröt förut så jag orkade inte skriva nått inlägg just då så det får bli nu   Men aja här kommer lite bilder:

 

jag och lillan sitter och värmer oss 

 

brasan  

 

jag i bollen  

 

jag i bollen igen  

 

ennu en bild på mig i bollen!  


Ja iallafall så var det alla bilder men det kommer säkert mer i morgon   Ses


hej hopp

Av crazycutedream9 - 4 januari 2013 01:17

hej alla sötisar!!!! <3


lillan har laddat upp lite bilder på mig när jag sprang i min boll :) här kommer dom:

kom en bild när jag inte var i bollen oxå men nu årkar inte jag skriva mer eller "Lillan" inte mer. God natt

hej hopp! <3<3<3<3<3 O:-)

Hej

Av crazycutedream9 - 3 januari 2013 16:23

Hej alla sötisar!  


Idag så har jag mest sovit men lillan tog upp mig ett litet tag på morgonen jag fick springa i min boll men blev inga bra bilder för lillan var så seg och jag var för spidad   lillan tog en bild på när jag var i mitt hus för jag var för tröt för att komma ut   Men tyvärr fins den på kamran och lillan "orkade" inte att ladda upp den  Så den bilden kommer nog inte med nu... -.- 

hej lillan här!

 

Du där Fiffi det var du som inte ville ladda upp den för att du tyckte att du såg så konstig ut!   så du ska inte säga något! 

 

Men jag såg ju konstig ut! men aja nu drar vi ett sträck över det och pratar om nått annat   

Men aja hoppas ni har haft en bra dag. Jag tänkte att jag skulle ha en fråge stund och ni kan fråga mig vad jag gillar och så ni kan fråga frågor om lillan oxå da -.- men hälst om mig   Aja inget mer att skriva om nu....

 

hej hopp

//

Fiffi oclillan <3

 

Av crazycutedream9 - 3 januari 2013 00:31

hejsan hopsan!

Jag tänkte att jag kunde göra ett litet godnatt inlägg innan jag ska lägga mig men det är fortfarande jag Fiffi alltså. Men jag hälsar från lillan ;) Godnatt och dröm söta drömar <3

hej hopp!! ;)

Av crazycutedream9 - 2 januari 2013 22:03

hej alla sötisar!!! ;)

jag som har tagit över bloggen är..... Fiffi!!! Ja ni kanske inte fattar men det är jag lillans dvärghamster Fiffi och nu kommer jag att skriva om mina vardagar men lillan ibland oxå..... Men här kommer en bild på mig så snygg jag är.... :D

hej hopp Fiffi nya ägaren av bloggen. (det här inlägget är från lillans mobil)

Av crazycutedream9 - 2 januari 2013 13:56

Hej alla sötisar!

 

det här typ mitt sista inlägg innan min blogg ändras det blir nog lite ändrde planer jag tror att bloggen kommer ändras idag och inte imorgon   Men det kommer att ta en liten stund innan jag gör ett nytt inlägg för ja det kommer ta lite tid...   Men jag ska nog kolla på lite andra bloggar nu och försöka fick sa (stav?) så jag kan lägga upp bilder från moviestarplanet för jag vet inte hur man gör ju   Men här kommer en bild på lite kläder från HgM ( jag vet inte hur man gör sånna där g ) men här kommer den iallafall:

  

Visst är den fin? Eller ganska fin iallafall hittade inge bättre   Men nu kom jag på hur man gör sånna här g man trycker på 6:an och sen den där pillen som pekar uppåt, &, så    Hehe oj det råkade bli ett svart H men aja  Nu har jag inget mer att skriva hejdå.

//

Lillan

Presentation


Hej jag skriver om mina vardagar och om lite andra saker oxå. Jag har en dvärghamster och hon (det är en tjej asså) Ur gulig! ^w^ Hon heter Fiffi som ni kan se på min blogg ;) kolla gärna in min blogg och se om ni gillar den ^^ Skriv gärna kommentarer och

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

vad tyckerf ni jag ska göra lägga ut mer bilder eller nått annat här kommer alternativen
 Mer bilder
 mer inlägg
 mer text i inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

muche

hjärta

muspekare

style="position:absolute; top: 0px; right: 0px;" />

Ovido - Quiz & Flashcards